Dywidenda
Harmonogram
Grudzień 2017r.
P W Ś C P S N
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Kontakt

PRIME CAR MANAGEMENT S.A.
ul. Polanki 4
80 - 308 Gdańsk
T: (+48) 58 340 44 00

Centrum Techniczne
T: (+48) 58 340 44 01

Newsletter
Jeśli chcą Państwo otrzymywać aktualnosci o działalności Prime Car Management a także najnowsze raporty proszę podać adres email poniżej.
zapisz wypisz

Dywidenda

Dywidendy wypłacone w ostatnich 5 latach obrotowych*:

Nazwa Akcjonariusza** Dywidenda za rok Kwota wypłaconej dywidendy Dzień dywidendy Data wypłaty Liczba akcji objętych wypłatą Dywidenda na akcję (w zł)
Fleet Holdings S.A. 2011 3 000 000,00 nd 2012-07-06 11 908 840 0,25
Fleet Holdings S.A. 2012 4 500 000,00 nd 2013-07-17 11 908 840 0,38
Fleet Holdings S.A. 2013 26 053 426,66 nd 2014-04-23 11 908 840 2,19
Akcjonariusze 2014 62 640 498,40 2015-04-14 2015-04-29 11 908 840 5,26

 

* za rok 2010 dywidenda nie była wypłacana

** za lata 2011-2013 dywidendy były wypłacane jedynemu akcjonariuszowi Emitenta, Spółce Fleet Holdings S.A., za rok 2014 dywidenda została wypłacona za pośrednictwem KDPW

 

Dywidendy planowane do wypłaty:

Zgodnie z Raportem bieżącym nr 9/2015 - Zmiana Polityki Dywidendy z dnia 7 kwietnia 2015 roku:

"Ogólnym założeniem polityki Spółki w zakresie wypłaty dywidendy jest realizowanie wypłat stosownie do wielkości wypracowanego zysku i możliwości finansowych Spółki. Zarząd, zgłaszając propozycje dotyczące wypłaty dywidendy, kieruje się koniecznością zapewnienia odpowiedniego poziomu płynności Grupy oraz kapitału niezbędnego do rozwoju jej działalności.

Zamiarem Zarządu jest rekomendowanie w przyszłości Walnemu Zgromadzeniu podejmowania uchwał w sprawie wypłaty dywidendy, przy uwzględnieniu czynników wskazanych poniżej, w kwocie co najmniej na poziomie 100% skonsolidowanego zysku netto Grupy Kapitałowej Masterlease za dany rok obrotowy, z zastrzeżeniem obowiązujących ograniczeń dotyczących wypłaty dywidendy oraz z zastrzeżeniem dokonania transakcji akwizycyjnej floty pojazdów o rozmiarze przekraczającym 4 tysiące pojazdów.

Polityka w zakresie wypłaty dywidendy może jednak w miarę potrzeby podlegać przeglądowi przez Zarząd, a decyzje w tej sprawie będą podejmowane z uwzględnieniem szeregu różnych czynników dotyczących Grupy, w tym perspektyw dalszej działalności, przyszłych zysków, zapotrzebowania na środki pieniężne, sytuacji finansowej, poziomu płynności, planów ekspansji oraz wymogów prawa w tym zakresie."