Styczeń | 2021r. |
P | W | Ś | C | P | S | N |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
PRIME CAR MANAGEMENT S.A.
ul. Polanki 4
80 - 308 Gdańsk
T: (+48) 58 340 44 00
Centrum Techniczne
T: (+48) 58 340 44 01
W związku z pandemią koronawirusa w Polsce konsumenci oraz sektor małych i średnich przedsiębiorstw znalazł się w trudnej sytuacji finansowej.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zakładamy możliwość ewentualnych zmian warunków trwających umów.
Informujemy, że działając w ramach Grupy PKO Banku Polskiego przygotowaliśmy możliwe działania pomocowe, a klienci którzy z nich skorzystają będą zwolnieni z wszelkich opłat administracyjnych.
Każdy przypadek będzie rozpatrywany indywidualnie przez Centrum Obsługi Klienta, w najszybszym możliwym terminie.
Prosimy, by wnioski kierować drogą mailową na adres centrala@masterlease.pl lub za pośrednictwem formularza www.masterlease.pl/leasing/obsluga_klienta/twoja_umowa
Jednocześnie zwracamy Państwa uwagę na umowy leasingu, których przedmiotem są samochody osobowe, zawarte do 31 grudnia 2018 roku, i fakt, że - zgodnie z obowiązującymi obecnie przepisami prawa - zmiana warunków takiej umowy leasingu może skutkować koniecznością stosowania przepisów ustaw w zakresie leasingu i opodatkowania używania samochodów osobowych w brzmieniu przepisów obowiązującym od 1 stycznia 2019 roku.
W obecnej sytuacji tym bardziej zachęcamy naszych klientów do założenia profilu eMaster.
Dzięki eMaster zyskujesz:
Sprawdź jak założyć swój profil eMaster: www.masterlease.pl/leasing/obsluga_klienta/emaster
Copyright © 2008-2014 Prime Car Management | Projekt i wykonanie 6sense.pl |